Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace webových stránek
Koc, Dušan ; Eichler, Břetislav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje potřebné změny v oblasti SEO optimalizace webových stránek pro firmu DNA CZ. Navržená optimalizace by měla stránky dostat na co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a tím tak zajistit lepší návštěvnost webu a zvýšení tržeb.
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Strategie zavedení elektronického obchodu na trh
Kerndl, Tomáš ; Ing. Lucie Jakešová. (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou problematiky zavedení nového elektronického obchodu na trh. Využitím analytických metod určíme nejefektivnější postup pro konkrétní společnost. V první části této práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatníme ve vybraných analýzách a vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je návrh, který slouží k rozvoji portfolia služeb společnosti.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
Systémová integrace při tvorbě webových stránek
Ingr, Martin ; Čechovský, Vít (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémovou integrací při tvorbě webových stránek. Konkrétně je zde podrobně zdokumentována posloupnost všech kroků potřebných k naprogramování prostředí pro cílenou prezentaci dat, vybudování vlastního administračního systému pro jejich správu, dále k volbě a aplikaci vhodného redakčního systému pro publikování článků a v konečném důsledku k integraci těchto systémů do jednoho funkčního celku. V úvodní části práce je pozornost věnována zejména poznatkům z teoretické oblasti, které se společně s vypracovanými analýzami staly podkladem pro systémovou integraci, včetně procesů, které této fázi předchází.
Rozvoj webu Turistický Atlas
Sedlmajer, Kamil ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením nové verze turistického webu a návrhem, realizací a vyhodnocením dalších úprav vedoucích k rozvoji projektu. Nový web je napsán v jazyce PHP za použití frameworku Nette a je optimalizován pro PC a mobilní zařízení. Práce se dále zabývá tvorbou a testováním uživatelského rozhraní, SEO optimalizací a vyhodnocenímdosažených výsledků.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Internetový marketing pro advokátní kancelář
Kroulíková, Michaela ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení internetového marketingu pro advokátní kancelář. Vysvětluje konkrétní pojmy související s danou problematikou, které jsou důležité pro teoretické znalosti. Obsahuje současný stav řešeného problému a jeho následné analýzy. Další částí je návrh řešení, který konkretizuje cíle a advokátní kanceláři nabízí internetový marketing, nový logotyp, grafický manuál a internetové stránky.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Deutsch, Vojtěch ; Ondrušek, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení společně s návrhem vzhledu a možnostmi nástrojů e-marketingu.
Návrh a propagace elektronického obchodu Garant Trading, s.r.o.
Richtr, Jiří ; Langr, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat návrhem elektronického obchodu pro firmu Garant Trading, s.r.o. V práci se zaměřím především na návrh struktury obchodu, jeho funkčnost a výběr dodavatele a zhotovitele obchodu. V další části zanalyzuji a navrhnu vhodnou propagaci obchodu na internetu. V analýze současného stavu budou definovány základní pojmy, včetně uvedení moderních metod a trendů v oblasti obchodování na internetu. V praktické části dojde k navržení elektronického obchodu a k výběru přiměřené propagace v internetovém prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.